kävijälaskuri

keskiviikko 5. toukokuuta 2010

Äidilleni


Kerran on vuodessa sellainen päivä,


et haihtuu äideiltä huolen häivä.

Kukkia,kakkuja,soittoakin riittää,

kunhan saan vaan äitiäni kiittää.

Ei väliä minkä ikäinen,

aina olen sun lapsonen.

Paljon olen saanut sulta,

siis kiitos ja onnea äiti-kulta!!


♥♥♥♥


On päivä kallis suuri,

on päivä äitien.

Siks´ äidilleni juuri

tuon minä kukkaset

ja kukkakoriin liitän

mä onnen toivehet,

ei tahdo sanat riittää,

sen kyllä arvannet.



Äiti, kiitän sinua hyvyydestäsi

ja äidin rakkaudestasi

minua kohtaan.

Kiitän, että jaksoit uskoa, ymmärtää,

rohkaista ja hoitaa

vaikeinakin hetkinä.

Kiitos!
 
Oikein hyvää ja sydämellisen ihanaa äitienpäivää ♥♥

1 kommentti:

Sateenkaari kirjoitti...

Rakas tyttareni:Kyyneliin liikutuin noista niin kauniista sanoistasi,ja ihanasta runosta.Se paras lahja aitienpaivana on sydammesta tuleva ajatus,jonka voi antaa,vaikka sitten olisimmekin maailman aarissa.
Olen onnellinen ja ylpea,etta minulla on kaltaisesi tytar.Onnellinen ja ylpea myös kahdesta pojastani.
İhanaa aitienpaivaa sinne Suomeen.Tiedan,etta se teidan perheessa on ilon ja onnen paiva,silla muistavia lapsia siella on niin monta.