kävijälaskuri

sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

50-luvun kellohelmat ja Rock`n roll ja kaikki tanssittava........



Kirjoittelen hieman aiemmasta poikkeavaa tekstiä tällä kertaa :)
Kuten kaikki lukijani ovat jo ehkä ymmärtäneetkin, niin olen erittäin  innokas tanssin ystävä.
Tykkään kaikenlaisesta tanssittavasta musiikista ja jotenkin erityisesti sydäntä lähellä on rock`n roll ja kellohelmat. Olen usein ollut mukana mieheni ( muusikko oman työnsä ohella ) keikoilla ja saanut nauttia hyvästä musiikista ja tanssista. Nyt viime aikoina olen alkanut etsimään itselleni kellohelmaista 50-luvun mekkoa tai hametta, mutta toistaiseksi en ole sellaista vielä löytänyt. Juuri nyt olisi ihana sellainen saada, koska perheessäni on juhlia tulossa. Taitaa kyllä jo pian olla kiire saada sellaista, koska juhlat ovat jo 19 päivä.
Mutta en luovu toivosta, sillä kesän aikana on tiedossa muutamia mieheni keikkoja, joihin olen menossa mukaan ja sinne olisi ihana pukea päälle kellohelmaa :) Kunpa vain sellaisen jostain löytäisi :) Kertokaa vinkkejä, jos joku tietää, mistä voisi tuollaisen kellohelmaisen saada :)


Nuorena kuuntelin paljon rockia ja jotenkin se vaan on jäänyt kytemään tuonne mieliin ja jotenkin se on nyt uudelleen noussut esiin, niin että olen kuunnellut sitä ja joskus löytänyt itseni jopa tanssimasta yksikseni ;)
Usein niin, että muita ei ole ollut kotona ;)
Kun nyt on ollut taukoa jo jonkin aikaa tanssiharrastukseeni, niin mieleni alkaa jo kovasti kaipailla tanssilattialle ja minun jalkani ja kehoni saa liikkeelle heti, kun jostain kuuluu hyvää tanssittavaa musiikkia.
Nyt juuri tuossa taustalla soi hyvää lattarimusaa, enkä meinaa tuolissa pysyä ;D Niin, olen hyvin kaikkiruokainen tanssimusiikin suhteen. Ja juuri tuon harrastukseni takia tuo lattarimusa on erityisen rakasta minulle :)
Mutta, nyt jään odottelemaan, jos vaikka joku ihana osaisi antaa minulle vinkkejä noista kellohelmaisista, että mistä sellaisia voisi saada.
Nyt on kesä ja tanssilavat kutsuu, joten käykää ihmiset tanssimassa ja rokkaamassa, se pitää mielen virkeänä ja kehon liikkeessä :)

4 kommenttia:

Sateenkaari kirjoitti...

Tytar tullut naköjaan aitiinsa.Kun olin teini-iassa,niin rock oli kovasti muodissa.Elvis oli tuolloin idolini.Talvella luistltiin soittoilloissa rockin tahtiin.
Toivotaan,etta löydat sen kellohelman.

Sinikka kirjoitti...

Kyllä näin taitaa olla ;) Elvis on aina hyvä, niitä parhaita ♥ Onkin ihanaa päästä kesällä mieheni keikoille vähän rokkaamaan :) Ja todella toivon, että se kellohelmainen löytyy. Ne vaan on niin Rock :)Jos ja kun sen vielä löydän, niin laittelen sitten sinulle kuvia siitä :)

ii kirjoitti...

Hei vaan, äitisi innoittamana täällä kertomassa, että ainakin Garagelandista löytyy kaikenlaista www.garageland.fi (äkkiä googlaamalla löytyi mm. tällainen mekko http://www.garageland.fi/trade/productview/1850/21/)

Sinikka kirjoitti...

Kiitos ii :)
Tuo garageland oli oikein hyvä linkki. Itsekin olen yrittänyt googlata, mutta enpä löytänyt tuota linkkiä, minkä laitoit. Ja tuo kuvassa oleva mekko on juuri sellainen mitä etsin.
Kiitos oikein paljon linkistä :)