kävijälaskuri

maanantai 23. huhtikuuta 2012

Nuori rakkaus



Kuinka tuleekaan mieleen oma nuoruuteni ja ihastukseni joka muuttui syväksi rakkaudeksi.
Minun rakkauteni alkoi 15 vuotiaana ja edelleen olen tuolla samalla tiellä, saman miehen kanssa.

Saan nyt seurata vierestä, kun 17 vuotias tyttäreni on alkanut seurustella ja on niin kovasti rakastunut.
Hän on löytänyt itselleen aivan ihastuttavan nuoren miehen.
Äitinä tietysti toivon hänen suhteensa kestävän tämän nuoren "vävyehdokkaan" kanssa.
Kerran sanoinkin tyttärelleni, että pidä tiukasti kiinni tuosta miehestä, tuollaisia ei kasva joka "oksalla".

Tämä ihana nuoripari suunnittelee yhteistä tulevaisuutta.
Minä äitinä voin antaa hyviä neuvoja ja opastaa elämässä.
Mutta itse he saavat tehdä päätöksensä.
Ja toivon, että nuo päätökset ovat heidän elämälleen järkeviä,
mutta ei kuitenkaan liian kiireisiä ja hätäisiä.

Olemme puhuneet paljon yhdessä heidän tulevaisuudestaan.
Tämä nuori mies on hyvin avoin, ahkera ja muutenkin reipas.
Oikein mukava nuorimies.

Mitäpä äiti tyttärelleen voi toivoa, kuin ihanaa tulevaisuutta
ja suurta onnea elämään.

Kun perheessämme on neljä poikaa ja vain yksi tytär,
niin jotenkin tämän tyttären kohdalla on ajatukset erilaisia
kuin poikien kanssa.
Minä itse olen senverran nuorekas äiti, että puhumme
tyttäreni kanssa hyvin avoimesti kaikista asioista.
Melkein voisin sanoa, että olemme tyttäreni kanssa erittäin
hyvät ystävät.

Tietysti pojatkin ovat minulle erittäin tärkeitä ja rakkaita.
Minä rakastan kaikkia lapsiani syvästi.

Rakkaus kestää, kun sitä hoitaa oikein ♥


Ei kommentteja: